• Sponsor worden

Korfbalvereniging Tempo behoort met 500 leden tot de grootste verenigingen van Nederland. Alle selectieteams spelen op het op hoogste of het een na hoogste niveau. Het is onze ambitie om structureel met alle teams op het hoogste niveau te spelen. De visie van Tempo is om dit te bereiken, en te continueren, met voornamelijk door Tempo zelf opgeleide spelers. Om die reden investeren wij veel tijd en geld in ons Talententraject.

Daarnaast heeft Tempo een zeer succesvolle G-afdeling die zowel recreatief als prestatiegericht opereert en met drie teams meedoet aan de landelijke competitie. De komende jaren zullen wij hierin blijven investeren om de gehandicaptensport in Alphen aan den Rijn verder te ontwikkelen.

Naast deze sportieve aspiraties heeft Tempo ook een sterk sociaal karakter. Maandelijks worden activiteiten georganiseerd voor iedere leeftijdscategorie. Dit verenigingsgevoel staat net zo centraal als onze sportieve doelstellingen, omdat wij ons realiseren dat beide aspecten de sleutels zijn tot de bruisende vereniging die Tempo is. Wij zullen onze visie blijven uitdragen aan onze leden waarvan velen als vrijwilliger belangrijke taken uitvoeren. Maar alleen daarmee redden wij het niet. Zonder de financiële steun van het Alphense bedrijfsleven kunnen onze plannen niet betaald worden. Wat ons betreft is steun niet het juiste woord. Wij willen graag samen met u bekijken of er een passende samenwerking is die zowel uw als onze doelstellingen ondersteunen. Wij staan uiteraard ook zeker open om andere creatieve ideeën met u uit te werken.

Wij nodigen u graag uit om hier met u over van gedachten te wisselen.
    Edwin van der Horst, manager sponsorzaken
    sponsorcommissie@kvtempo.nl

tel. 06 - 42503444