Nieuwe (“oude”) Sponsor voor Tempo

17 May 2021 11:37

 Korfbalvereniging Tempo

In deze vreemde Corona tijden, waarin veel activiteiten stil zijn komen te liggen en bedrijven het moeilijk hebben, heeft de sponsorcommissie van Tempo toch weer een nieuwe (oude) sponsor aan zich kunnen binden: Accent Interactive uit Alphen aan den Rijn.

Vorig jaar was Accent Interactive al verbonden aan Tempo door middel van Internetsponsoring in combinatie met “de speler van de wedstrijd" bij thuiswedstrijden van het eerste in de korfballeague. Helaas, door de corona crisis, werden wedstrijden stilgelegd en was het voor directrice Vanessa Tekelenburg nog niet mogelijk Tempo van dichtbij te leren kennen en kwam dit alles op een zeer laag pitje te liggen.

Een bijzonder moment dus om de samenwerking nieuw leven in te blazen en wij vroegen Vanessa naar de redenen om juist nu weer in zee te stappen met Tempo.

“Ik ben geboren in Alphen aan den Rijn en woon inmiddels ook weer een aantal jaren in Alphen tot volle tevredenheid. Daarnaast zit ook ons bedrijf alweer een paar jaar in een bedrijvenpand aan de Hoorn. Ik heb het bedrijf 16 jaar geleden opgericht samen met mijn compagnon. En inmiddels hebben we vele mooie applicaties, websites en webshops mogen maken voor mooie opdrachtgevers in binnen- en buitenland. Dat doen we niet meer alleen maar met een team van 14 man/vrouw. We zijn nog steeds een groeiend bedrijf en blijven ons graag ontwikkelen en verbeteren. We hebben de afgelopen jaren al veel mooie prijzen en awards mogen winnen. Waar we bijzonder trots op zijn. Ons bureau is echter nog niet heel bekend in Alphen daar willen we verandering in gaan brengen. “

“We willen dat doen door te laten zien wat wij doen/maken voor bedrijven, gemeentes en scholen. Zo hebben wij een aantal applicaties / websites gemaakt die de leden van Tempo en andere Alphenaren waarschijnlijk al zijn tegengekomen of zelfs gebruik van maken, zonder dat ze weten dat wij die gemaakt hebben. Dat zijn verhalen waarover wij graag willen vertellen.” geeft Vanessa aan.

Maar op welke manier ben je dan bij Tempo uitgekomen?

“Vorig jaar ben ik via een medewerker in contact gekomen met Tempo. Uit dat contact is sponsoring uit voortgekomen” meldt Vanessa verder. “De contacten met Edwin bevielen en wat me aantrok in Tempo, is dat het een grote betrokken en actieve vereniging is, waar positief over gesproken wordt. Daarnaast begreep ik dat Tempo veel sociale activiteiten onderneemt in Alphen. Verder zie ik dat Tempo ook op social media heel actief is. Dat alles gaf me een positief gevoel, maar door corona is het een en ander, anders gelopen. waardoor zaken wat stil zijn komen te liggen.”

“Ons bedrijf is zoals aangegeven alweer een paar jaar gevestigd in Alphen aan den Rijn en wij dragen sportverenigingen een warm hart toe. Daarnaast is sinds kort Walter Slimmens bij ons werkzaam en die naam zal bij een aantal mensen van Tempo een belletje doen rinkelen. Hij heeft in het verleden ook bij Tempo gekorfbald (samen met zijn broers). Samen hebben we het idee bedacht om door middel van advertorials ons verhaal te vertellen. Dit kan voor verenigingen een nieuw idee zijn, omdat er meestal wordt uitgegaan van bordsponsoring, naamsponsoring, shirtsponsoring ed. Net weer een andere insteek. We waren dus wel heel benieuwd naar de reactie van Tempo. De sponsorcommissie van Tempo is heel slagvaardig en staat open voor nieuwe ideeën van sponsoring/ adverteren, waardoor we tot deze samenwerking zijn gekomen. Helemaal leuk!”

“Wij hopen dan ook op een leuke samenwerking, waarbij wij denken dat de verhalen die wij kunnen vertellen, voor jullie interessant zullen zijn en goed beeld geven over wat wij doen bij Accent Interactive voor onze opdrachtgevers. En ik hoop, op het moment dat alles weer een beetje normaal is geworden, dat ik eens bij Tempo kan langskomen komen, want na de verhalen van de collega’s en Edwin ben ik wel nieuwsgierig geworden naar Tempo.”

Links:

Hoofdsponsor

Sponsoren