Bestuursupdate: Mei vergadering

16 May 2020 1:24

 Korfbalvereniging Tempo

Doe mee aan de (online) ledenvergadering want er is veel te vertellen. Ondertussen zijn we trots op het succes van de IVA-Challenge. Helaas blijken we nog niet altijd alle regels goed te kennen. Doe daarom nu ook mee aan de Korfbal Masterz challenge.

Het was al weer drie weken geleden dat het bestuur had vergaderd, hier en daar ontstonden de eerste ontwenningsverschijnselen, hoog tijd dus om weer bij te praten. Er gebeurt ook ontzettend veel, in de vorige update schreef ik nog dat we materiaal hebben uitgeleend aan enkele leden, nu staat alle jeugd al weer vrolijk op het veld te korfballen. Dat is ook precies wat ons flink heeft bezig gehouden de laatste tijd. Op basis van het protocol van NOC NSF en het KNKV hebben we een plan gemaakt. We zien gelukkig dat het ontzettend goed gaat, en dat iedereen veel zin heeft om weer te trainen. Fijn om te zien en te horen. Vanuit deze positie een groot compliment naar een grote groep Tempo vrijwilligers. Tijdens de corona tijd is er heel veel gewerkt om Tempo een betere vereniging te maken. Een paar voorbeelden: Het opzetten van een jeugdbeleid, het organiseren van de IVA challenge, het maken van een overzicht van alle commissies en hun vacatures en natuurlijk het maken van plannen voor het verbouwen van de kantine. Al met al ontzettend veel werk van onze gemotiveerde mensen, en daarom een welgemeend bedankt! We rekenen erop dat iedereen nu ook de Korfbal Masterz Challenge gaat doen en zijn kennis in de korfbalregels bewijst (meer info in het nieuwsbericht). Dan zijn wij als club helemaal klaar voor het nieuwe seizoen.

Tijdens de bestuursvergadering hebben we allereerst kort bijgepraat over de eerste stuurgroep verbouwing. Dit zal voorlopig een vast agendapunt zijn op de bestuursvergadering om te zorgen dat alle bestuursleden op de hoogte zijn van de vorderingen die daar worden gemaakt. Ook hebben we vooruitgekeken naar de ledenvergadering van 9 juli. Het is erg onwaarschijnlijk dat we deze in onze kantine kunnen gaan houden als iedereen ook nog 1,5 meter afstand houdt onderling. We werken aan een plan om een "hybride" vergadering te organiseren. Voor de leden wie het echt niet lukt om er digitaal bij te zijn willen we de kantine open stellen, en voor alle andere leden verzorgen wij de vergadering digitaal. Verder info volgt, maar 9 juli kunt u alvast in uw (digitale) agenda schrijven. 

Ook hebben we de laatste hand gelegd aan de presentatie voor de managersavond van 13 mei a.s. Heeft Albert-Jan ons bijgepraat over de ledenvergadering van de Stichting Sportkantine Limes en hebben we uiteraard onze actielijst doorgelopen en elkaar daarbij bijgepraat over de lopende acties. 

Wij hopen jullie zo snel mogelijk weer te zien bij Tempo

Met sportieve groet,

Het bestuur.

Hoofdsponsor

Sponsoren